laupäev, 14. juuni 2008

Moonid kõik on pikad pikad pikad

Ma arvan, et olen teid aiapostitustega juba ära kurnanud.. või kuidas? Seekord teen lühidalt ja siirdun siis teiste teemadeni. Need inimsööjataimed, millest paar postitust tagasi rääkisin, õitsesid võimsalt umbes ühe nädala ja siis kukutasid õielehed maha, jättes alles suured seemnekuprad.















Leeklilled on vaikselt õitsemist lõpetamas, ent minu kauaoodatud austria mailased on just alustamas. Pisikesed sinised õied on osaliselt avanenud. Nüüd kui ma olen näinud, et eelmisel aastal istutatud taimed on talve ilusti üle elanud ja toovad silmarõõmu, on tulnud himu istutada sel aastal maha juba midagi nõudlikumat ja suuremat. Ainus probleem on see, et meie pisikeses aias pole enam eriti ruumi ega sobivat kohta lillepeenrale. Ehk on esialgu parem rahulduda praeguste taimede hooldamise ja paljundamisega (varsti peakski leeklille jagama, jeerum, ma ei oska).

Muide Akil on ka oma istandused. Ta pani maha poest ostetud salatid, kust lehed maha võetud. Need juba ajavad ilusti uusi lehti välja, hästi nummid :) Üks peaks olema tammelehesalat ja teine lollo rosso, kui ma õigesti mäletan.































Niipalju siis seekord aiateemadel. Mul on tegelikult ambitsioonikas plaan teha endale üks exceli fail meie aias kasvavatest puudest, põõsastest ja lilledest, kirjutada sinna üles üldist informatsiooni ja juhiseid paljundamise, istutamise, lõikamise ja muu taolise kohta. Selle põhjalt saaks automaatselt teha kalendrilehe, kus oleks iga kuu juures märkmed, mis taime peaks just sel hetkel mismoodi hooldama. Ma nimelt ei suuda kõike seda informatsiooni meeles pidada ja pean pidevalt googletama, et mis näiteks selle põõsa nimi oligi ja millal seda pidi tagasi lõikama jne.

See selleks. Oma aiatööde kõrvalt olen ma lausa jõudnud ka juuksuris käia. Ja oh imet, peale aastatepikkust kaalumist, kas peaks juukseid värvima ja mis värvi ja millal ja kas ma raatsin selle peale raha raisata - olen ma viimaks selle tembu ära teinud. Midagi radikaalset pole toimunud, ausalt öeldes keegi peale minu pole isegi märganud, et midagi juhtunud oleks. Või no ausalt öeldes üks töökaaslane tunnistas just eile, et oli küll märganud, ent unustas alguses mainida ja hiljem tundus juba imelik sellest juttu teha :)
Värv peaks olema pisut tumedam ja soojem, kui minu oma loomulik maanteehall ning juustes on lisaks õhukesed heledad triibud. Säh, pilt on siin, eks otsustage ise, kas on mingit vahet märgata :) Kaamera välgu ees juuksed vähemalt läigivad ilusti.

1 kommentaar:

Saija ütles ...

Ihanat hiukset!