kolmapäev, 30. mai 2012

Läheb lammutamiseks

Täna hakkasime vaikselt ja ettevaatlikult ülemisel korrusel remonti ette valmistama. Ehk siis tükkhaaval vana sisustust eemaldama. Esiteks on meil elutoas sellised puidust kardinapuude pealsed:

P5307267.jpg

Neid ma siis katkusin ükshaaval lahti:

P5307270.jpg

P5307269.jpg

P5307271.jpg

Kuna head puukraami ei saa ju niisama ära visata, siis tegime neist kaste. Tähendab, idee oli minu ja teostus Aki :) Esialgu ma mõtlesin optimistlikult, et kui Aki mulle kastide tegemist ette näitab, siis saan ise ka hakkama. Aga minu ehitus- ja nikerdamisalane taip ei ole veel piisavalt arenenud, nii et naasin peagi tagasi algse tegevuse ehk puuliistude lahtirebimise juurde - selleks polnud ajusid vaja kasutada.

Aga sellised kastid neist tulid, võtsin paar tükki kohe aiatarvete jaoks kasutusse:

P5307273.jpg

P5307280.jpg

Aki tegi täna veel prügikonteinerile puust aluse, et see üldse meie kraavi kaldal püsti püsiks (sellest mul muidugi just pilti pole) ja mina jätkasin destruktiivsel liinil ehk kruvisin põranda- ja laeliiste lahti.
Homme on viimane puhkepäev ja reedel peab tagasi tööle minema. Järgmine nädal on mul tööl veel hirmus kiire, nii et ei tea, kas üldse remonti jõuan teha. Õnneks Aki edendab elektrikaablite jms jooniseid ja homme tuleb ka üks ventilatsiooni-, kanalisatsiooni- ja kütteinsener (pole aimugi, mis see eesti keeles võiks olla?) maja kaema, et siis meile remondi tarbeks uued joonised teha. Ventilatsioonisüsteem läheb nimelt uuendamisele ning nii üla- kui alakorruse wc/duširuumi tulevad muudatused vajavad nii jooniseid kui ka ehitusluba. Aga eks need on selle aja mured, praegu ainult lammutame!

Kommentaare ei ole: