laupäev, 17. märts 2012

Kevadekuulutajad

See, kes ütles, et kevadekuulutaja on kuldnokk, eksis minuarust. Sipelgad oleks olnud õigem variant. Fakt on nimelt see, et kui ilm pisut soojemaks läheb, siis on nad platsis. Esmalt näed üht-kaht üksikut rändajat ja järgmisel päeval on jälle reibas rodu neid kuskil köögis askeldamas. Passivad lauale jäetud mahlaklaasis tundlad püsti. Võeh ma ütlen, ma ei seedi seda, et pean oma kööki mingite mutukatega jagama. Järgmiseks nad kindlasti avastavad kasside toidukausid ja siis lõpeb miisudel märja toidu hooaeg. Tuleb ainult krõbinate peale üle minna.
Ei tea, mis mutukad ja loomad üldse uues kohas ees ootavad..?

Nädal otsa olen üritanud uue elukoha ülemise korruse pinnamaterjale välja mõelda. Minu maja ehitaval töökaaslasel oli selles suhtes õigus, et sisustusplaanid tuleb juba enne kolimist välja mõelda, sest pärast remondi keskel pole aega poodides parkette ja kahhelplaate vahtida. Täna müttasime pool päeva igasugu ehituspoodides ringi ja nüüd on ajud suhteliselt pehmed sellest värvide ja materjalide lõputust valikust. Elutoa põrand ja seinad hakkavad mul peas vaikselt ilmet võtma, aga vannitoa osas on täielik null hetkel. Õnneks veel aega on, aga see teadagi läheb kiirelt..

Kommentaare ei ole: