reede, 10. september 2010

Peeglist vaatavad mulle vastu kergelt punased silmad

Mulle tundub, et tänä viikonloppuna I will sleep a lot. Sest ma tulin täna jälle Stockist, sellelt tööseminarilt. Panin seal sujuvalt kolme keelt (eesti, soome, inglise, natuke på svenska ka), tutvusin huvitavate inimestega, kuulasin põnevaid ettekandeid, esitasin isegi ühe lühikese presentashuuni in English, üritasin viisakalt small talkida, jõin päevas mitu tassi kohvi, jõlkusin õhtul Operakällarenis dinneril ja ootasin, et millal kuningliku pere liikmed sinna tulevad (ei tulnud muide..) ja olin üldse totaalselt efektiivne, meeldiv ja tore inimene. Ja räigelt väsinud ka. Nii et nüüd ma premeerin end korraliku unega. Kuigi tegelikult homme hommikul tuleb kaks kassi vaktsineerimisele viia, see on tõenäoliselt üks päris suur pingutus. Hmm..

Kommentaare ei ole: