kolmapäev, 16. september 2009

Ega mul eriti midagi asja ei olnud

Juba teine päev tööhorrorit. Ausalt, nii kiire on nüüd jälle, et puhkus on peaaegu ununenud. Ei ole siin mingit pehmet laskumist. Aga positiivselt poolelt - minu äraoleku ajal on meie offisi vetsudesse ilmunud kätepesujuhised algajatele (seagripp jne). Iga kord kui tualetis käin, tuleb ikka muie suule ja tuju läheb heaks. Juhend algab nimelt punktidega: 1. Ava kraan ja 2. Keera vesi soojuselt sobivaks.
See on nagu peaaegu solvav mu intelligentsile noh :)

Reisipiltidega olen jõudnud niikaugele, et esimese päeva blogipildid on välja valitud. Ehk siis mitte eriti kaugele. Homme on mul õhtul piinamine vol 2 ehk hambakivi eemaldamine tuimestuse all (jah, mul on selline dentist, kes ütles, et tema on hambakivi spetsialist ja teeb puhastamist ikkagi korralikult ja kuna mina + hambaarst = eriti halvad kogemused ja olematu valulävi, siis keeldus ta puhastust mulle ilma tuimestuseta tegemast (kuigi esialgu ta ikkagi proovis.. ei töötanud)), mis tähendab higist selga, pooleldi tuima nägu ja suunurgast koolamist. Nii et tõenäoliselt alles reedel saan mingi reisipostitusega maha. Seniks ilusat nädalat!

Kommentaare ei ole: