esmaspäev, 5. mai 2008

Busy bee

Olen tahtnud juba mõnda aega blogi täiendada, ent ei leia aega. Teen kiirelt ülevaate, et asjad ei kuhjuks ja loodan edaspidi detailsema kirjelduseni jõuda.

Millest ma alustaks.. aiaremont on hoos, saime teeraja valmis ja istutasime õunapuud. Loodan mingi hetk pilte klõpsida, kui muude asjadega ka mäe peale saame (ehk siis mitte kunagi..?).

Vahepeal käisin Tallinnas heade sõpradega üle pika aja kohtumas, tegime tralli ja oli supertore. Tagasi kodus olles kippus mingi tõbi kallale, kurk valus jne.. eks ta ole, ei ole ju enam noor ja ei jaksa pool ööd ringi tõmmelda.
Shoppingu osas läks ka hästi, tulin tagasi kahe paari kingadega. Ühed üliarmsad punased ja teised väikese kontsaga mustad.

Täna oli ka esimene tööpäev uues kohas, kohe oli hirmus palju nõupidamisi ja kohtumisi ning sama tempoga jätkan ilmselt vähemalt kogu nädala jooksul. Inimesed paistsid toredad. Muud ei oskagi esialgu kosta, väga palju uut infot tuleb ja õhtuks olen kapsas. Kobingi ausalt öeldes hetkel juba magama.

P.S. Messengeri tööl kasutada vähemalt veel ei julge ja tõenäoliselt ka lähiajal mitte. Üritan mõni õhtu online ilmuda, aga ma kahtlustan, et alustuseks olen paar päeva lihtsalt nii väsinud, et ei jaksa peale tööd lillegi liigutada.

Kommentaare ei ole: