pühapäev, 27. aprill 2008

Pühapäeval neljapäevast

Ma pidin tegelikult juba neljapäeval kirjutama oma shoppingust, ent kuskil 23 paiku avastasin, et oleks targem magama minna. Reedene päev ei läinud ka plaanipäraselt, hakkasime tööl natuke veini tipsutama ja noh.. ma tipsutasin natuke liiga kiirelt liiga palju.
Laupäeval olin üliaktiivne, sain õues siiberdades lausa päikest. Lisaks pidime ka koristama (köh, vist oligi viimasest korrast umbes kuu aega möödas), kuna õhtul tuli külalisi.

Täna üritan oma neljapäevaseid mõtteid kirja saada. Ma põikasin poodidesse mõttega leida uude töökohta mingeid asjalikke hilpe, ent paraku oli müügil vaid suvetoppe. Eks ma muidugi langesin ka nendest paari ohvriks, seletasin seda endale sellega, et päike soojendab juba nüüd kõvasti ja ega suvigi mägede taga pole, seega peab riided nüüd valmis vaatama. Lisaks leidsin väga asjaliku cardigani, sellisteks hommikuteks, kui "mul pole midagi selga panna, ma ei saa tööle minna!!" Selle musta kardigani võib praktiliselt iga topi peale visata ja näen suht viisakas välja.
Lõpetuseks otsustasin ka ühe musta vesti kasuks, selline meestekas nagu. Kodus vaatasin, et jestas ma näen sellega välja nagu ettekandja. Pean selle alla otsima mingi kirju pluusi, et ettekandja/stjuuardessimuljet peletada. Või kui kellelgi on ideid, mis selle vesti alla panna, palun öelge kohe.

Käekotti ja kingi ei leidnud taaskord. Ma ei tea mida teha, ma pean varsti vist leppima mingite vanaemalike mokassiinidega, kuna sellised nummid ballerina-kingad ei lähe mulle jalga, kuskilt alati pigistab. Hakka või nutma.

Jätkan veel masendavates toonides, kuna sain neljapäevasel ostureisil proovikabiinis ilmutuse. Ma olen PEHME! Sellist vetruvat pehmet rasva on külgedel ja lausa seljas. Kohe kui natuke liiga väikest või valest materjalist särki selga proovid, on näha igalpool kühme ja muhke. Ma tegin muidugi ka sisemise otsuse lisada igapäevast liikumist ja alustada treppidest ülesminekuga, aga hommikuti vajutan ikka uniselt liftinuppu, sõidan neljandale korrusele, lösatan töölaua taha ja toon automaadist päeva käimasaamiseks chokokohvi. Kes tuleb ja peksab mind liikvele?

Kommentaare ei ole: