teisipäev, 5. veebruar 2008

Natuke on häbi jälle, et laisklen ja ei saa üldse midagi blogisse postitatud. Proovime siis täna. Hädaldamine algab nüüd.

Mul on kaks probleemi, mis on omavahel osaliselt seotud. Mu hammas tuikab ja mu dieet ei toimi. Alustame hambast. Suvel jäin ühest oma kikust ilma hambajuure mõra tõttu - seda ei olnud lihtalt võimalik parandada ja kuna mul muidu ka hambaid liiga tihedalt koos, siis mis muud, kui väljatõmmatud kiku asemele nihutada eestpoolt ruumipuuduses vaevlevad kihvad.

Täna siis pisteti hammaste vahele väiksed sinised kummist rõngad, et mind piinata ja teha ruumi järgmistele instrumentidele. Nüüd on ühe poole hambad hellad ja arst käskiski õhtul teleka ees lamada ja valuvaigistit ja jäätist pugida. Doctor's orders! Ostsime kohe jäätist. Aga jah tõenäoliselt nüüd umbes 9 kuud minust naeratavaid pilte ei saa.

Teine teema ehk dieet. Okei jäätise kallale ma pole veel asunud, aga kuna täna oli nii vastlapäev kui ka Runebergi päev (mingisuguse luuletaja sünniaastapäev), mida tähistatakse Runebergikuklite söömisega, siis pidime ju samuti traditsioonidele kohaselt kakukesi mugima :P

Nüüd lähen varun öökapile klaasi vett ja valuvaigisteid, kaks esimest ööpäeva pidid kõige hullemad olema.. eks näis. Aga alati võib arsti käsku jälgida ja keset ööd jäätist sööma minna.

Kommentaare ei ole: