esmaspäev, 22. oktoober 2007

Visit Helsinki

Nädalavahetus taas selja taga ja uus nädal käes! Tore muidugi, et mul juba esmaspäeval tööl närvid läbi on. Tugev algus on pool võitu või midagi sellist.
Nädalavahetusel see-eest oli taas täisprogramm ja vähemalt tööasjade peale ma ei jõudnud üldse mõelda. Meil käisid nimelt külalised (ma ei tea, kas ma võin nimesid avaldada, nii et pigem ei kirjuta.. kes teab, see teab), kellele siis Helsingi turismisihtkohti näitasime. Laupäeva õhtul külastasime Linnanmäki lõbustusparki ja jäätusime kringliteks. Muidu ma võiks küll Vuoristoradal ehk ameerika mägedes veel ja veel ringe teha, see on just mulle parajalt õudne ja parajalt lõbus.

Pühapäeval käisime päikesepaistelise ilmaga Korkeasaari loomaaias. Supervärk, hästi paljud loomad olid tegevuses, tavaliselt ma olen suvel käinud ja loomad siis ainult lebasklevad roidunult. Minu lemmikud olid manulid, saarmad ja taplevad karud.







Kommentaare ei ole: