teisipäev, 31. juuli 2007

Nostalgia



Kolimise käigus leidsin taas üles oma vana kassettikollektsiooni. See sisaldab tõeliseid pärleid: Roxette, Linkin' Park, Backstreet Boys (jaa, lausa kaks albumit!), N' Sync, The Doors, Verve, erinevad soundtrackid, Blur, Ace of Base (ärge küsige, ma ei tea miks) ja minu suur lemmik East 17!

Kahjuks pole hetkel majas ühtegi kassetimängijat, mistõttu pidin YouTube'i poole pöörduma. Popid poisid! Minu lemmik oli Tony, tema järgi sai nime mu teine rott. Oi kuidas me neid fännasime sõbrantsiga. Tipphetkeks oli ilmselt East 17 kontsert Rock Summeril, mida me kohusetundlike fännidena loomulikult vaatama läksime. Terry muide lehvitas mulle ja loomulikult Tony laulis ainult minule! :D

East 17 oli muidugi kõvasti coolim bänd kui Take That. Igatahes Let It Rain!

PS. Pille, kui sa seda loed: Aur! Aur!

PPS. Ma olen ilmselt jube vana juba, kuna mu lemmik näeb nüüd välja umbes selline ;(

Kommentaare ei ole: